Höstlovsaktiviteter

Året om har vi olika aktiviteter på ridskolan för barn i alla åldrar. Under sport-, påsk- och höstloven ordnar klubbens ungdomssektion, i samarbete med ridskolans personal, aktiviteter för de yngsta. De avsuttna aktiviteterna är kostnadsfria. Dessutom har ridskolan ridaktiviteter för ryttare på alla nivåer. Ta gärna med matsäckslunch och stanna hela dagen. Anmälan sker i första hand på listor i stallet, eller i andra hand per e-post.

Färingsö Ridskola har även en facebooksida som komplement till www.faringsoridskola.se - gå in och "gilla" för att få nyheter!

Måndag 29 okt

Ungdomssektionens äventyrsdag med start kl 10

Tisdag 30 okt

Halloweentårttävling kl 11 följt av smörjdag kl 13

Onsdag 31 okt

Vem vinner årets upplaga av ridskolans "Mästarnas Mästare"? Det går att vara med på de enskilda momenten var för sig, men roligast är såklart att vara med på alla 4 och ha chansen att bli vår MM. Alla barn och ungdomar kan vara med, åldersindelning eller annat lämpligt handikapp tillämpas beroende på antal deltagare.

Del 1: Rykttävling, samling kl 10:30

Del 2: Dressyrprogram, efter lunch....

Torsdag 1 nov

Del 3: Banhoppning & Del 4: Teoriprov, samling kl 9:30